Danla Bilic 2 Geliyor! Futbolculara Mesaj Atan Bir Türk Kızı Bütün Mesajları İfşa Edince Ortalığı Karıştırdı

485PAYLAŞIM

Christian Luyindama bu oyuna gelmemiş, helal sana koca yürek! 😂

Kaynak: https://twitter.com/kadrajmagazin

Son dönemde Rafet El Roman'la birlikte bir ifşa olayı başladı gidiyor bildiğiniz üzere...

Adam minnoş minnoş konuşmuş yani, ne bilsin ifşa olacağını? 😂

Burada olayları bolca anlatmıştık.

DM'den Mesaj Attığı Fitness Eğitmeni Kadın Tarafından İfşa Edilen Rafet El Roman Yine Hayal Kırıklığına Uğradı! - onedio.com
DM'den Mesaj Attığı Fitness Eğitmeni Kadın Tarafından İfşa Edilen Rafet El Roman Yine Hayal Kırıklığına Uğradı! - onedio.com

Şimdiyse karşımızda çok daha büyük bir ifşa olayı var arkadaşlar; mevzu futbolcular!

Rinda Jemines isimli bir Türk arkadaşımız sen git futbolculara tek tek mesaj at.

Nasıl mesajlar mı?

Buyursunlar efendim...

Aralarında Türk futbolcuların da bulunduğu bu ifşa, herkesi bir miktar şok etti diyebiliriz...

Tolgay Arslan, Abdulkadir Parmak, Jose Sosa, Mohamed Elneny ve Christian Luyindama bu mesajlardan nasibini alanlardan...

Ama şimdi asıl kısım geliyor! Bu mesajları gören bir arkadaş, Trabzonspor'da oynayan Abdulkadir Parmak'ın nişanlısı Merve Bozali'ye ifşaları göndermiş.

Ya siz çok fenasınız ama! 😂

Merve Bozali'nin verdiği cevap: 👇

Aman Allah'ım, neler oluyor?! 😂

Ha bu arada futbolculara mesaj atan kızın dediği "Danla taktiği" ne diye soracak olursanız...

Danla Bilic, futbolculara attığı mesajlar sayesinde ünlü olmuştu arkadaşlar.

Ama onun mesajlarından nasibini alanlar çok daha fazla ünlüydü diyebiliriz...

😂

İfşaların ardından gelen tepkiler ise şöyle... 😂

twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
twitter.com
Dio İçerik Altı Banner
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
kalem-kelam

Luyındamaaa.. The BOss... adamsın lan..daha bır sevdım senı

liar

Luyindamaaaaaaa, boynumuza dola kral.

unclecaner

ifşalayan da suç yok, o zaten zavallı.. ama şuna düşen futbolcularda ne biliyim, ne tür bi gerizekalısınız bilmiyorum ki..

zeusbugunkizgin

c.Luyindama reis çıkar hele bir gölgesinde serinliyek .

gunesliler

DÜnya kadar malın olacağına.... Futbolcu ya mesaj at... Amk hemen aklınız nereye gitti ((:

the-white-knight

komik değildi

Görüş Bildir