Yılmaz Özdil'in 33 Kişinin Ölümüne Yol Açan Van'daki Çığ Felaketinin Ardından Yaptığı Kelime Oyunlu Paylaşıma Tepki Yağdı

-
Abone ol

Acılar çok taze...

Van'ın Bahçesaray ilçesinde dün akşam saatlerinde minibüsün üzerine çığ düştü.

Yapılan çalışma sonrası 5 kişinin cansız bedeni çığ altından çıkarılmıştı. Daha sonra çığ altındaki 2 kişiyi arayan ekiplerin üzerine çığ düştü. Çığ altında kalan kişi sayısı bilinmezken can kaybı artıyor. AFAD son olarak can kaybının 33'e yükseldiğini bildirdi. 53 kişi yaralı olarak kurtarıldı.

Detaylar için: 👇

Van'da Çığ Felaketi: Hayatını Kaybedenlerin Sayısı 33'e Yükseldi - onedio.com
Van'da Çığ Felaketi: Hayatını Kaybedenlerin Sayısı 33'e Yükseldi - onedio.com

Çığ felaketinin ardından sosyal medyada üzüntülerini dile getiren insanların yanı sıra bir de Yılmaz Özdil vardı.

Kelime oyunu yaparak 2020 yılının felaketlerle geçtiğini ifade eden Yılmaz Özdil, bu paylaşımı nedeniyle tepkilerin odağı haline geldi. Bakalım insanlar Yılmaz Bey'e neden kızmışlar...

1. 👇

twitter.com

2. 👇

twitter.com

3. 👇

twitter.com

4. 👇

twitter.com

5. 👇

twitter.com

6. 👇

twitter.com

7. 👇

twitter.com

8. 👇

twitter.com

9. 👇

twitter.com

10. 👇

twitter.com

11. 👇

twitter.com

12. 👇

twitter.com

13. 👇

twitter.com

14. 👇

twitter.com

15. 👇

twitter.com
BU İÇERİĞE EMOJİYLE TEPKİ VER!
Helal olsun!
Hoş değil!
Yerim!
Çok acı...
Yok artık!
Çok iyi!
Kızgın!

ONEDİO ÜYELERİ NE DİYOR?

Yorum Yazın
burakb_

Kelime oyunu biraz ciddiyetsiz bir sanat.Yani nasıl desem böyle bir trajedide hoş karşılanmaması normal.Benim için niyet iyi olduktan sonra problem yok ama herkes hoş karşılamaz tabii.Asıl mevzu bu adamın bunu düşünememiş olması.İlk okuduğumda "Bunun bir de kitaplarını mı okuyorlar?" dedim içinden.Okuyucuyu tanımak da önemli.

servet-erdem

Lan ne boş yaptınız amk ya

sufle-meraklisi

Kelime oyunu hoş değil de Roboski nedir soysuz köpekler? Adamlar sınırı geçiyor. Bu suç. Kaçakçılık yapıyor. Bu da suç. Kaçakçılık teröriste yarıyor. Bu zaten vatan hainliğinin en uç noktası. Devlet yapmayın diyor. Sen hala kaçakçılık yapıyorsun. Ondan sonra katliam. Nah katliam. Her ülke, kendi sınırlarını ve halkının güvenliğini sağlayacak tedbirler alır ve gerekirse cebir kullanır. Bu her yerde olur ama bir tek Türkiye'de olunca adı katliam oluyor.İki yüzlü şeref haysiyet yoksunu pislikler. (Şimdi o adamlar orada nasıl yaşayacak derseniz ben de size daha batıdaki dağ köylerinde insanların geçimini bir şekilde sağlayabildiklerini söylerim.) Kürt düşmanı değilim. Çok şükür ki çok sevdiğim kişiler var Van, Elazığ, Tatvan, Erciş, Kars'ta. Hain sevmiyorum.

safak-erdogan1

olan doğru söylemiş ne 2020 harbiden bombok gidiyoruz kelime oyunuymuş adamın meziyeti bu zaten harbi Kemal sunal bu devirde film yapsaydı linçlerden ikinci filmi çekmezdi değişikmisiniz lan siz duyar kasıcam diye ne kascagını unutmuşsunuz siktirin gidin metin2 de char kasın.

mehmet-turkum

Benim fikrimce bir saygısızlık yok burada..Kendi tarzıyla yorumlamış.

Görüş Bildir